300 Spartalı 2 Hobit beklenmedik yolculuk Para Avcisi terminator 4 kurtulus buz devri 3 testere 6 Arog

Öldür Beni - Filmi Full Online Tek Part İzle Seyret İndir

Öldür Beni - Filmi Full Online Tek Part İzle Seyret İndirFilmini izlemektesiniz.İyi Seyirler Dileriz...
Tür : Fantastik

Gösterim Tarihi : 6 Şubat 2009

Yönetmen : Korhan Uğur

Senaryo : Korhan Uğur

Görüntü Yönetmeni : Ercan Özkan

Yapım : 2008, Türkiye , 95 dk.

Oyuncular : Burak Sarımola (Ozan) , Mehmet Erbil (Atilla) , Erol Alpsoykan (Hulusi) , Aysan Sümercan (Emine Ana) , Nihan Aslı Elmas (Duygu)

Konu:
Ozan ve Atilla köy köy gezip köy yaşantısı, yöresel yemek tarifleri gibi konuları çekerek TV programı yapan iki arkadaşlardır.

Bir gün Dikili’nin gizemli bir köyüne gelirler. Orada Emine Teyzenin esrarengiz şerbetinden içen Ozan’ın hayatı değişir. Bu değişikliğe anlam veremez. Anlamaya çalışırken ölümsüz olduğunu fark eder. Köyü terk etmek isterler ama şerbetin bir etkisi de içenlerin köyü terk edememesidir.

Şerbetten içmemiş olan Atilla arkadaşını orda bırakarak kaçıp gider. Ozan köyde yalnız başına kalır. Köyün muhtarı Hulusi Dede ona yardımcı olur, onu teselli eder.

Bir süre sonra kız arkadaşı Duygu da yanına gelir. Fakat Ozan’ın ölümsüz olduğunu öğrenmesi yaşadığı olaylara anlam verememesi kafasını iyice karıştırır ve Ozanı terk edip o da köyden gider…

Öldür Beni Part 1



Öldür Beni Part 2



Öldür Beni Part 3



Öldür Beni Part 4





Öldür Beni , Öldür Beni İzle , Öldür Beni Seyret , Öldür Beni İndir , Öldür Beni Filmi İzle , Öldür Beni Filmi Seyret , Öldür Beni Filmi İndir , Öldür Beni Filmini İzle , Öldür Beni Filmini Seyret , Öldür Beni Filmini İndir , Öldür Beni Filmi Bedava Online Full Tek Part İze Seyret , İndir , Öldür Beni Filmini Bedava Online Full Tek Part İle Seyret , İndir
Film izle | Full Film izle | indirmeden film izle
Film Bilgileri
Google'da AraGoogle'da Ara: Öldür Beni - Filmi Full Online Tek Part İzle Seyret İndir

Url: http://film-izlemeli.blogspot.com/2009/05/oldur-beni-filmi-full-online-tek-part.html
Filmi Paylaş
Facebook

Yorum Gönder

Filmlere Yaptığınız Yorumlar Size Yeni Filmler Olarak Geri Dönecektir.Bir Teşekkürü Çok Görmeyin...

 
Robots.txt