300 Spartalı 2 Hobit beklenmedik yolculuk Para Avcisi terminator 4 kurtulus buz devri 3 testere 6 Arog

Marley ve Ben – Marley And Me – 2009 – Türkçe Dublaj

Marley ve Ben – Marley And Me – 2009 – Türkçe DublajFilmini izlemektesiniz.İyi Seyirler Dileriz...

Marley ve Ben – Marley And Me – 2009 – Türkçe Dublaj


Konusu:Hayvansever yeni evli çift John ve Jenny, çocuk yapmadan önce köpek almayakarar verirler. Efsanevi müzisyen Bob Marley’nin ismini alan küçükyavru köpekleri hemen büyümüştür.

Ancak Marley eğitimine cevapvermemektedir ve sahiplerinin emirlerini hiçbir zaman uygulamaz. Güngeçtikçe Marley evi mahvetmeye başlar. Bir ailenin iyi bir ders aldığısevimli ama bir o kadar da hınzır köpeğin komik ve keyifli hikayesi.

Tür : Komedi
Gösterim Tarihi : 3 Nisan 2009
Yönetmen : David Frankel
Senaryo : Scott Frank , Don Roos
Görüntü Yönetmeni : Florian Ballhaus
Müzik : Theodore Shapiro
Yapım : 2008, ABD

Oyuncular

JenniferAniston (Jennifer Grogan) , Owen Wilson (John Grogan) , Alan Arkin ,Eric Dane , Haley Bennett (Lisa) , Nathan Gamble (Patrick)



Part 1




Part 2




Part 3




Part 4



"Marley ve Ben İzle", "Marley ve Ben Seyret", "Marley And Me İzle", "Marley And Me Seyret", "Marley ve Ben"-"Marley And Me"-Film-Filmi-Sinema-Filmini-Bedava-Full-Online-Onlayn-Beleş-Ücretsiz-Takılmadan-Donmadan-Yüklenmeden-Türkçe-Altyazılı-Dublajlı-Tam Ekran-Tek Part-Tek Parça-Tek Link-HD Kalitesiyle-Diviks-Divx Olarak-Yüksek Çözünürlükte-İzle-Seyret-İndir
Film izle | Full Film izle | indirmeden film izle
Film Bilgileri
Google'da AraGoogle'da Ara: Marley ve Ben – Marley And Me – 2009 – Türkçe Dublaj

Url: http://film-izlemeli.blogspot.com/2009/07/marley-ve-ben-marley-and-me-2009-turkce.html
Filmi Paylaş
Facebook

Yorum Gönder

Filmlere Yaptığınız Yorumlar Size Yeni Filmler Olarak Geri Dönecektir.Bir Teşekkürü Çok Görmeyin...

 
Robots.txt