300 Spartalı 2 Hobit beklenmedik yolculuk Para Avcisi terminator 4 kurtulus buz devri 3 testere 6 Arog

I Hate Valentine’s Day - Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum ( Altyazılı)

I Hate Valentine’s Day - Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum ( Altyazılı)Filmini izlemektesiniz.İyi Seyirler Dileriz... Sevgililer Gününden Nefret EdiyorumKonusu:Manhattan’da yaşayan, bir çiçekçi dükkanı sahibi olan Genevieve Gernier, erkeklerle sadece 5 kere görüşüyordur. Fakat tanıştığı bir adam bu 5′le sınırlı görüşme kuralını bozacaktır.





Tür : Komedi / Romantik
Yönetmen : Nia Vardalos
Senaryo : Nia Vardalos
Görüntü Yönetmeni : Brian Pryzpek
Müzik : Keith Power
Yapım : 2009, ABD , 98 dk.
Oyuncular Nia Vardalos (Genevieve Gernier) , John Corbett (Greg Gatlin) , Stephen Guarino (Bill) , Amir Arison (Bob) , Zoe Kazan (Tammy Greenwood) , Gary Wilmes (Cal)






I Hate Valentine’s Day - Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum ( Altyazılı) Part 1




I Hate Valentine’s Day - Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum ( Altyazılı) Part 2




I Hate Valentine’s Day - Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum ( Altyazılı) Part 3




I Hate Valentine’s Day - Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum ( Altyazılı) Part 4

"Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum İzle",
"Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum Seyret",
"I Hate Valentine’s Day İzle","I Hate Valentine’s Day Seyret",
"I Hate Valentine’s Day"-"Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum"-
Film-Filmi-Sinema-Filmini-Bedava-Full-Online-Onlayn-Beleş-Ücretsiz-
Takılmadan-Donmadan-Yüklenmeden-Türkçe-Altyazılı-Dublajlı-Tam Ekran-
Tek Part-Tek Parça-Tek Link-HD Kalitesiyle-Diviks-Divx Olarak-
Yüksek Çözünürlükte-İzle-Seyret-İndir

Film izle | Full Film izle | indirmeden film izle
Film Bilgileri
Google'da AraGoogle'da Ara: I Hate Valentine’s Day - Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum ( Altyazılı)

Url: http://film-izlemeli.blogspot.com/2009/09/i-hate-valentines-day-sevgililer.html
Filmi Paylaş
Facebook

Yorum Gönder

Filmlere Yaptığınız Yorumlar Size Yeni Filmler Olarak Geri Dönecektir.Bir Teşekkürü Çok Görmeyin...

 
Robots.txt