300 Spartalı 2 Hobit beklenmedik yolculuk Para Avcisi terminator 4 kurtulus buz devri 3 testere 6 Arog

Ben Robot - I Robot | indirmeden Film izle

Ben Robot - I Robot | indirmeden Film izleFilmini izlemektesiniz.İyi Seyirler Dileriz... Ben Robot - I Robot
Ben Robot - I Robot

Konusu: Dedektif Del Spooner ve robotlar konusunda uzman Dr. Susan Calvin, US Robotics çalışanlarında görevli saygın bilim adamı Dr. Miles Hogenmiller’ın ölümünü araştırmaktadırlar. Araştırmanın seyri ilerledikçe intiharın ardında başka bir gerçek yattığından şüphelenirler.

Hogenmiller’ın, ölümünden kısa bir süre öncesine kadar gizli bir proje üzerinde çalıştığını keşfederler. “Sonny” kod adını taşıyan ve canlı bir beyne sahip bir robot tasarlamıştır. Araştırmalar, bilim adamının bir robot tarafından öldürüldüğünü düşündürmektedir. Fakat robotların suç işlemesinin kanunlarla yasaklandığı düşünülürse ortadaki durum, göründüğünden daha karışıktır.


Tür : Gerilim / Bilim Kurgu / Aksiyon
Gösterim Tarihi : 8 Ekim 2004
Yönetmen : Alex Proyas
Senaryo : Akiva Goldsman , Hillary Seitz , Jeff Vintar , Isaac Asimov (Kitap)
Görüntü Yönetmeni : Simon Duggan
Müzik : Marco Beltrami
Yapım : 2004, ABD , 115 dk.

Oyuncular

Will Smith (Detektif Spooner) , Bridget Moynahan (Dr. Susan Calvin) , Bruce Greenwood (Lance Robertson) , Chi McBride (Teğmen John Bergin) , Alan Tudyk (Sonny) , James Cromwell (Dr. Alfred Lanning)


Ben Robot - I Robot | indirmeden Film izle

Film izle | Full Film izle | indirmeden film izle
Film Bilgileri
Google'da AraGoogle'da Ara: Ben Robot - I Robot | indirmeden Film izle

Url: http://film-izlemeli.blogspot.com/2010/03/ben-robot-i-robot-indirmeden-film-izle.html
Filmi Paylaş
Facebook

Yorum Gönder

Filmlere Yaptığınız Yorumlar Size Yeni Filmler Olarak Geri Dönecektir.Bir Teşekkürü Çok Görmeyin...

 
Robots.txt