300 Spartalı 2 Hobit beklenmedik yolculuk Para Avcisi terminator 4 kurtulus buz devri 3 testere 6 Arog

Şeytanı Gördüm izle

Şeytanı Gördüm izleFilmini izlemektesiniz.İyi Seyirler Dileriz...

Yapım Yeri: GüneyKore
Türü: Aksiyon , Dram , Gerilim , Korku , Suç
Oyuncuları: Byung-hun Lee , Min-sik Choi , Bo-ra Nam , Byeong-hee Yun , Chae-yeong Yun
Yönetmeni: Ji-woon Kim
Senaryosu: Park Hoon-jeong-ı
Gösterim Tarihi: 27 Mayıs 2011 (Türkiye)

Zevk için insanları katleden Kyung-Chul ile gizli ajan Dae-Hoon arasında geçen muhteşem bir aksiyon.İlginç cinayetler işleyen seri katil Kyung-Chul polis tarafından yakalanamamaktadır.Fakat son işlediği cinayette gizli ajan Dae-Hoon'un nişanlısını öldürünce Dae-Hoon intikam yemini eder ve macera başlar...




Alternatif 1 izlemek için tıklayın
Alternatif 2 izlemek için tıklayın
Alternatif 3 izlemek için tıklayın
Alternatif 4 izlemek için tıklayın
Alternatif 5 izlemek için tıklayın

Çizgi film izle
Film izle | Full Film izle | indirmeden film izle
Film Bilgileri
Google'da AraGoogle'da Ara: Şeytanı Gördüm izle

Url: http://film-izlemeli.blogspot.com/2011/06/seytan-gordum-izle.html
Filmi Paylaş
Facebook

Şeytanı Gördüm izle için 0 yorum var

Yorum Gönder

Filmlere Yaptığınız Yorumlar Size Yeni Filmler Olarak Geri Dönecektir.Bir Teşekkürü Çok Görmeyin...

 
Robots.txt