300 Spartalı 2 Hobit beklenmedik yolculuk Para Avcisi terminator 4 kurtulus buz devri 3 testere 6 Arog

BEN O DEĞİLİM – I’M NOT HİM indirmeden film izle

BEN O DEĞİLİM – I’M NOT HİM indirmeden film izleFilmini izlemektesiniz.İyi Seyirler Dileriz...
İnsanlara olmasını istediklerimiz gibi değil, oldukları gibi davranmak gerekir. Bu da insanlık vazifesinin bir gereğidir. Tam yaşlı olmayan ve kendi halinde bir adam. Nihat, bir hastane kantininde çalışan bekar iyi bir adamdır. Bir de çalışma arkadaşı Ayşe vardır. Nihat Ayşe’ye karşı bir kötülük beslememektedir. Bir akşam Ayşe Nihat’ı yemeğe davet eder. Bu tekliften Nihat çekiniyordur. Çünkü Ayşe’nin kocası hapishanede yatmaktadır. Ayşe’yi kıramaz ve eve giderler. Evde yemeği yedikten sonra otururken bir düğün fotosu dikkatini çeker. Bir bakar ki kocası tıpkı Nihat’a benzemektedir. Roma Film Festivali’nde en iyi senaryo ödülüne layık görülen film Türkiye’de de büyük ilgiyle karşılandı. Yapımcılığını Tayfun Pirselimoğlu ve Nikos Moustakas’ın yaptığı harika bir dram filmi. Ben O Değilim filmini full hd veya 720p formatlarıyla sitemizden full olarak
izleyebilirsiniz. Ben O Değilim filmini ayrıca türkçe dublaj izlemek isteyenler için Ben O Değilim türkçe dublaj izle kısmından kesintisiz bir şekilde izleyebilirsiniz.
Ben O Değilim izlerken bir sorun yaşarsanız veya görüşlerinizi belirtmek için
aşağıdan yorum yapabilirsiniz.

Tür: 2014 Filmleri, Dram Filmleri, Yakında Gelecek Filmler, Yerli Filmler

Yapım: 2014 - Türkiye , Yunanistan , Almanya , Fransa

IMDB Puanı: 6.3

Yönetmen: Tayfun Pirselimoğlu

Oyuncular: Rıza Akın , Ercan Kesal , Maryam Zaree , Mehmet Avcı , Nihat Alptekin
Ben o değilim filmini indirmeden full ve online izlemek isterseniz en uygun yerdesiniz.
Film izle | Full Film izle | indirmeden film izle
Film Bilgileri
Google'da AraGoogle'da Ara: BEN O DEĞİLİM – I’M NOT HİM indirmeden film izle

Url: http://film-izlemeli.blogspot.com/2014/10/ben-o-degilim-im-not-him-indirmeden.html
Filmi Paylaş
Facebook

Unknown dedi ki...

Çok guzel

Yorum Gönder

Filmlere Yaptığınız Yorumlar Size Yeni Filmler Olarak Geri Dönecektir.Bir Teşekkürü Çok Görmeyin...

 
Robots.txt