300 Spartalı 2 Hobit beklenmedik yolculuk Para Avcisi terminator 4 kurtulus buz devri 3 testere 6 Arog

Hep Seni Düşünüyorum - I Love You Beth Cooper | Full Film izle

Hep Seni Düşünüyorum - I Love You Beth Cooper | Full Film izleFilmini izlemektesiniz.İyi Seyirler Dileriz...

Konusu:'İnek' bir öğrenci olan Denis Cooverman (Paul Rust) mezuniyet konuşmasında, okulun en seksi ve popüler kızı olan Beth Cooper (Hayden Panettiere)'a ilan-ı aşk edince, olaylar gelişir.Amerikan gençlik filmlerinden biri daha sahnelenmiş..Filmin başrolundeki Hayden Panettiere verdiği röportajlarda artık heroes'daki liseli amigo kız oılarak anılmak yerine daha büyük ve seksi anılma derdi olduğunu vurgulamıştı.. Amigoluktan kurtulamasada bu filmde amacına gittikçe yaklaşmakta..

Tür : Komedi / Gençlik
Yönetmen:Chris Columbus
Senaryo:Larry Doyle
Oyuncular : Hayden Panettiere, Lauren Storm, Shawn Roberts, Marie Avgeropoulos, Cynthia Stevenson


Hep Seni Düşünüyorum - I Love You Beth Cooper | Full Film izle



"I Love You Beth Cooper", "Hep Seni Düşünüyorum izle"-Film-Filmi-Sinema-
Filmini-Bedava-Full-Online-Onlayn-Beleş-Ücretsiz-Takılmadan-Donmadan-
Yüklenmeden-Türkçe-Altyazılı-Dublajlı-Tam Ekran-Tek Part-Tek Parça-
Tek Link-HD Kalitesiyle-Diviks-Divx Olarak-Yüksek Çözünürlükte-izle-
Seyret-indir

Film izle | Full Film izle | indirmeden film izle
Film Bilgileri
Google'da AraGoogle'da Ara: Hep Seni Düşünüyorum - I Love You Beth Cooper | Full Film izle

Url: http://film-izlemeli.blogspot.com/2010/01/hep-seni-dusunuyorum-i-love-you-beth.html
Filmi Paylaş
Facebook

Yorum Gönder

Filmlere Yaptığınız Yorumlar Size Yeni Filmler Olarak Geri Dönecektir.Bir Teşekkürü Çok Görmeyin...

 
Robots.txt