300 Spartalı 2 Hobit beklenmedik yolculuk Para Avcisi terminator 4 kurtulus buz devri 3 testere 6 Arog

Neden Evlendim - Why Did I Get Married | Divx izle

Neden Evlendim - Why Did I Get Married | Divx izleFilmini izlemektesiniz.İyi Seyirler Dileriz...

Konusu:Kolej günlerinden beri arkadaş olan dört evli çift yıllık buluşmalarını yapmak üzere Colarado'da bir araya gelir. Ancak içlerinden birinin genç bir kadınla ilişkisi olduğunun ortaya çıkması herkesin neşesini kaçırır. Bunun üzerine herkes kendi evliliğinin ne kadar kuvvetli olduğunu merak etmeye başlar. Eşler bir yandan aldatma, dürüstlük ve affetme kavramları üzerine düşünürken bir yandan da kendi hayatlarına gerçekçi bir bakış atacaklardır.

Tür : Dram / Komedi / Romantik
Yönetmen:Tyler Perry
Senaryo (Kitap):Tyler Perry
Oyuncular : Michael Jai White, Janet Jackson, Richard T. Jones, Denise Boutte, Sharon Leal



Neden Evlendim - Why Did I Get Married

Film izle | Full Film izle | indirmeden film izle
Film Bilgileri
Google'da AraGoogle'da Ara: Neden Evlendim - Why Did I Get Married | Divx izle

Url: http://film-izlemeli.blogspot.com/2010/01/neden-evlendim-why-did-i-get-married.html
Filmi Paylaş
Facebook

Yorum Gönder

Filmlere Yaptığınız Yorumlar Size Yeni Filmler Olarak Geri Dönecektir.Bir Teşekkürü Çok Görmeyin...

 
Robots.txt