300 Spartalı 2 Hobit beklenmedik yolculuk Para Avcisi terminator 4 kurtulus buz devri 3 testere 6 Arog

Yardım / Destek

Yardım / DestekFilmini izlemektesiniz.İyi Seyirler Dileriz...


Sitemizle ilgili problemlerinizin cevaplarını aşagıda bulabilirsiniz.

Divx Nedir ?
Ses ve görüntünün yüksek oranda sıkıştırılarak ses ve görüntü de kalite kaybının en az olduğu sıkıştırılmış video formatıdır.Bir DIVX filmin görüntü ve ses kalitesi DVD kalitesine yakın olmasına karşın boyutu yaklaşık olarak bir DVD filminin 5 te biridir.Divx player'ı yükleyerek sitemizdeki filmleri İndirme-Bekleme derdi olmadan hiçbir ücret ödemeden Dvd kalitesi ile izleyebilirsiniz.

Sorun: Bilgisayarımda divx player yüklü değil
Çözüm:
Sitemizdeki Filmleri izleyebilmek için Divx Player'ı kurmalısınız.Divx Player Bekleme Derdi Olmadan Filmleri Tek Bir Tıkla Çok Daha Hızlı Yükleyen ve Yüksek Görüntü Kalitesi Sunan bir yazılımdır.Filmleri izlerken aynı zamanda bilgisayarınıza indirirsiniz.İzlediginiz Filmler Belgelerim\Videolarım\DivX Movies\Temporary Downloaded Files klasörü içinde saklanır.Tamamen ücretsizdir.Kurulum için yalnızca bir kez 3-4 dakikanızı ayırmanız yeterlidir.
Divx Player'ı İndir..

1. Adım Programı İndiriyoruz

Kaydet Diyoruz ve..

Masaüstüne kaydediyoruz..


2.Adım Kurulum
İndirme işlemi Tamamlandıgında masaüstünde yandaki gibi bir simge belirecektir.2 kere tıklayıp çalıştır dedikten sonra kuruluma geciyoruz.








Next dedikten sonra

I accept yazısı yanındaki kutucugu işaretliyoruz ve tekrar next diyoruz..


Divx Playerımız kuruluyor..


Kurulumumuz bittiginde Close Diyerek Kurulumu Sonlandırıyoruz..Tebrikler Kurulumu Tamamladınız..Artık Sitemizdeki Filmleri Çok Daha Kaliteli Olarak Rahatlıkla İzleyebilirsiniz.

Sorun: Filmi Başlattıgımda Buffering - Connecting Gibi Yazılarla Karşılaşıyorum Ancak Filmi İzleyemiyorum
Çözüm: Bu durum filmin yüklenmekte oldugunu gösterir.Bu esnada 4-5 dakika süre tanıyınız ve filmi öyle başlatınız.

Sorun: Filmi İzlerken Donmalar Meydana Geliyor
Çözüm:
Bu durum sizin internet hızınızdan kaynaklanmaktadır.Türkiye genelinde kullanılan minimum 1024/kbps adsl ile genel olarak yükleme esnasında 4-5 dakika süre tanımanız filmi takılmadan izlemenizi saglar.Ancak daha düşük hızda bir internet kullanıcısıysanız yükleme sırasında daha fazla süre tanımalısınız(20-30 dk).İnternet hızınız düşük olmadıgı halde bu sorunu yasıyorsanız film boyutu yüksek olabilir filmin yüklenmesi için 10-15 dk. kadar süre tanıyınız ve film sırasında internetinizi başka işlemlerde kullanmadıgınıza emin olunuz.(download,surf vs.)

Sorun: Filmi Tam Ekran İzlemek İstiyorum
Çözüm:
Filme çift tıklayarak veya player üzerinde sag alt taraftaki kücük kare sekline bir kez tıklayarak filmi tam ekran izleyebilirsiniz.

Sorun: Filme Girdigimde Maintenance Yazısıyla Karşılaşıyorum
Çözüm:
Sunucu bakıma alınmıştır.15 dakika sonra tekrar deneyiniz.

Film izle | Full Film izle | indirmeden film izle
Film Bilgileri
Google'da AraGoogle'da Ara: Yardım / Destek

Url: http://film-izlemeli.blogspot.com/2010/01/yardm-destek.html
Filmi Paylaş
Facebook

Yardım / Destek için 0 yorum var

Yorum Gönder

Filmlere Yaptığınız Yorumlar Size Yeni Filmler Olarak Geri Dönecektir.Bir Teşekkürü Çok Görmeyin...

 
Robots.txt